BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

UŽ REKLAMOS ĮSTATYMO PAŽEIDIMĄ UAB „TELE 2“ SKIRTA DAR VIENA 60 TŪKST. LITŲ BAUDA

2004 12 02

Konkurencijos taryba posėdyje įvertinusi baigto tyrimo, kuris buvo pradėtas pagal UAB „Omnitel“ skundą, išvadas ir išklausiusi suinteresuotų šalių paaiškinimus, priėmė nutarimą. Už klaidinančios reklamos naudojimą nutarta UAB „Tele2“ skirti 60 000 Lt piniginę baudą. Bendrovė taip pat įpareigota nustatyta tvarka paneigti klaidinančius reklamos teiginius.

Atsižvelgus į Reklamos įstatymo 5 straipsnio reikalavimus nustatyta, kad UAB „Tele 2“ reklamos tekstuose nurodydama, jog „Tele2“ vartotojai džiaugiasi mažiausiomis kainomis: „jie gali skambinti mažiausiu laisvalaikio tarifu į visus tinklus Lietuvoje - tik 0,25 Lt/min.“; „visą parą jie gali siųsti SMS į visus tinklus už mažiausią kainą Lietuvoje - tik 0,10 Lt/min.“; „daugiau nei trečdaliui Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojų visą parą jie gali skambinti mažiausiu tarifu - tik 0,20 Lt/min.“ naudojo klaidinančią reklamą. Bendrovė reklamoje nenurodė, kad yra papildomų sąlygų vartotojams, bei kada už siūlomas paslaugas taikomos reklamoje nurodytos kainos. Reklamos tekstuose praleista informacijos dalis, kuri reikalinga tam, kad nebūtų suklaidinti vartotojai, kadangi jie, nežinodami, kad yra papildomų sąlygų, galėjo patikėti, jog visi šio operatoriaus vartotojai gali pasinaudoti reklamuojamais pasiūlymais. Faktiškai reklamoje nurodytais tarifais UAB „Tele 2“ klientai galėjo naudotis tik pasirinkę konkretų mokėjimo planą ir tapę išankstinio mokėjimo paslaugų „Joker laisvalaikis“, „Pildyk“ ar „Mažylis“ abonentais. Kadangi vartotojų ekonominei elgsenai didelę įtaką turi prekių ir paslaugų kainos, UAB „Tele 2“ naudota reklama dėl jos neišsamumo galėjo klaidinti vartotojus paveikdama jų ekonominį elgesį ir skatindama rinktis UAB „Tele 2“ paslaugas, o esamus šio operatoriaus abonentus paskatinti aktyviau naudotis teikiamomis paslaugomis.

Lapkričio 26 d. Konkurencijos taryba priėmė nutarimą dėl UAB „Tele 2“ įvykdyto Reklamos įstatymo 5 (klaidinanti reklama) ir 6 (neleidžiama lyginamoji reklama) straipsnių pažeidimo reklamuojant išankstinio mokėjimo paslaugą „Mažylis“ ir skyrė bendrovei 60 tūkst. litų piniginę baudą. 2004 m. kovą Konkurencijos taryba už Reklamos įstatymo pažeidimą UAB „Tele 2“ buvo paskyrusi administracinę nuobaudą - įspėjimą.

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2016 06 21