BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

KONKURENCIJOS TARYBA: „CAMELIA“ VAISTINĖS REKLAMINIAI PASIŪLYMAI – KLAIDINANTYS

Šiandien Konkurencijos taryba (toliau – Taryba) nustatė, kad trumposiomis žinutėmis ir per radiją UAB „Nemuno vaistinė“ skleisti teiginiai apie „Camelia“ vaistinėje teikiamą iki 30 proc. nuolaidą visoms prekėms klaidino vartotojus ir taip pažeidė Reklamos įstatymo 5 straipsnį.

Taryba tyrimą pradėjo pagal pareiškėjo skundą įtarusi, jog UAB „Nemuno vaistinė“ įvairiais laikotarpiais nuo 2015 m. rugsėjo 1 d. iki 2015 m. lapkričio 30 d. skleidė klaidinančius reklaminius teiginius apie nuo 13 val. iki 15 val. „Camelia“ vaistinėse taikomą akciją – iki 30 proc. nuolaidą visoms prekėms. Konkurencijos taryba nustatė, kad visuose reklaminiuose teiginiuose nurodyta informacija buvo neteisinga, kadangi nuolaida nebuvo taikoma kompensuojamiesiems vaistams ir medicinos prekėms, perkant su kompensuojamųjų vaistų pasu. Taip pat Bendrovės radijuje skleista reklama buvo neišsami, dėl to, kad reklamoje nebuvo informuojama, kad nuolaida prekėms buvo suteikiama tik pateikus „Camelia“ mažų kainų kortelę. Tarybos nuomone, tikėtina, jog, jei vartotojas būtų žinojęs teisingą ir išsamią informaciją, būtų priėmęs kitokius sprendimus dėl prekių įsigijimo „Camelia“ vaistinėse, pavyzdžiui, būtų ieškojęs palankesnių sąlygų kitose vaistinėse, nebūtų pirkęs prekių „Camelia“ vaistinėse.

Taryba, atsižvelgusi į tai, kad reklamos buvo skleistos dideliu mastu bei klaidino vartotojus, bendrovei skyrė 8 688 eurų baudą.

Konkurencijos taryba kviečia susipažinti su atnaujintomis Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gairėmis. Gairės papildytos nauja praktika ir pavyzdžiais, kurie padės reklamos davėjams, jos kūrėjams ir kitiems reklaminės veiklos subjektams savarankiškai įvertinti, ar jų reklama nėra klaidinanti ir/ar neleidžiama lyginamoji. Taryba taip pat patvirtino Rekomendacijas dėl kainų palyginimo reklamose, kurios, tikimasi, padės formuoti sąžiningus reklaminius pasiūlymus ir neklaidinti vartotojų.

Konkurencijos tarybos ekspertai 2015 m. išnagrinėjo 427 pranešimus dėl galimai klaidinančios reklamos ir išsiuntė reklaminės veiklos subjektams net 159 įspėjimus.

Atnaujinta: 2016 09 06