KONKURENCIJOS TARYBA ĮTARIA, KAD TELEVIZORIAI BUVO PARDUODAMI SU MAŽESNE NEI NURODYTA NUOLAIDA
Konkurencijos taryba UAB „MEDIASHOP“ išsiuntė pranešimą apie baigtą tyrimą dėl galimai klaidinančių „LG“ televizorių reklaminių pasiūlymų.
Preliminariu Konkurencijos tarybos ekspertų vertinimu, Bendrovė nuo 2015 m. sausio 30 d. iki 2015 m. vasario 1 d. interneto svetainėje www.elektromarkt.lt skleidė „LG“ televizorių reklamas, kuriose šalia prekės pardavimo kainos nurodoma didesnioji (nubraukta) kaina bei televizorių kainai taikoma nuolaida klaidino pirkėjus. Atlikto tyrimo duomenimis, bendrovės skleistose reklamose nuolaidos dydis „LG“ televizoriams svyravo nuo 15 iki 48 procentų, nors realiai pirkėjai galėjo įsigyti „LG“ televizorius tik su 0,3 - 31 procentų nuolaida.
Konkurencijos taryba itin didelį dėmesį skiria informacijos apie tai, kokia reklama yra leistina, sklaidai: nuolat organizuoja nemokamus seminarus įmonėms ir asociacijoms, 2013 m. patvirtino Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gairės (200.6 KB ). Kartu su gairėmis, Konkurencijos tarybos ekspertai parengė ir trumpą atmintinę (211.5 KB ), kurioje itin koncentruotai yra pristatomi svarbiausi reklamos vertinimo kriterijai, leistini ir neleistini teiginiai bei kita svarbi informacija.
Konkurencijos tarybos ekspertai 2014 m. išnagrinėjo 284 pranešimus dėl galimai klaidinančios reklamos ir išsiuntė reklaminės veiklos subjektams net 132 įspėjimus, siūlančius pakeisti reklamą arba nutraukti galimai klaidinančios reklamos sklaidą.
Atstovė viešiesiems ryšiams