BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

KONKURENCIJOS TARYBA PAGRĮSTAI PRIPAŽINO, JOG VIASAT REKLAMA KLAIDINO VARTOTOJUS

2012 04 25

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas savo sprendimu patvirtino Konkurencijos tarybos išvadą, kad VIASAT skleidė vartotojus klaidinančias reklamas. VIASAT skatino vartotojus įsigyti jos teikiamą palydovinės televizijos paslaugą „Auksinis paketas“ reklamoje nurodytomis patraukliomis sąlygomis bei nurodė, kad vartotojai visą sutarties galiojimo laikotarpį (24 mėn. ar 36 mėn.) galės naudotis paslauga reklamoje nurodytomis kainomis. Tačiau bendrovė netesėjo savo pažado vartotojams ir dar nepasibaigus sutarčių galiojimo terminui vienašališkai padidino reklamose nurodytas paslaugų kainas.

Nors kainas vartotojams VIASAT padidino jau pasibaigus reklamų skleidimui ir teigė, jog reklama jos skleidimo metu buvo teisinga, tačiau Konkurencijos taryba ir teismai tokį VIASAT argumentą laikė nepagrįstu. Kaip nurodė Konkurencijos taryba, pabaigus skleisti reklamas, vis dar „galiojo“ šių reklamų skleidimo metu vartotojams duotas pažadas dėl būtent reklamose nurodytų kainų taikymo. Tuo tarpu vartotojai, paskatinti reklamos bei sudarę ilgalaikes sutartis, patyrė akivaizdžią žalą, nes toliau norėdami naudotis paslaugomis turėjo už tai mokėti didesnes kainas, negu buvo nurodyta reklamoje.

VIASAT už šiuos veiksmus buvo skirta 174 tūkst. 600 Lt bauda. Tai yra didžiausia Konkurencijos tarybos paskirta bauda už klaidinančios reklamos skleidimą. Skirdama baudą Konkurencijos taryba atsižvelgė į tai, jog tokie VIASAT veiksmai galėjo pažeisti keliasdešimties tūkstančių vartotojų interesus.

Konkurencijos tarybos nutarimo išsamus tekstas.

LVAT sprendimas.

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2016 09 13