KONKURENCIJOS TARYBA PRADĖJO TYRIMĄ DĖL GALIMAI KLAIDINANČIOS UAB „PIGU“ REKLAMOS
Konkurencijos taryba, gavusi skundą, kad UAB „Pigu“ interneto parduotuvėje www.pigu.lt nurodomos prekių kainos gali klaidinti vartotojus, pradėjo tyrimą dėl galimai klaidinančios reklamos skelbimo.
Preliminariai įvertinusi gautą informaciją, Konkurencijos taryba nustatė, kad UAB „Pigu“ internetu parduodamų prekių kainas nurodo jas lygindama su didesnėmis nubrauktomis kainomis, taip sudarydama įspūdį, kad prekės yra parduodamos pigiau.
Atsižvelgusi į šias aplinkybes ir vadovaudamasi Reklamos įstatymu, Konkurencijos taryba tyrimo metu vertins, ar toks kainų palyginimas gali klaidinti vartotojus.
Tyrimo pradėjimas rodo, kad yra pagrindo įtarti galimą pažeidimą, tačiau tai dar nereiškia, kad toks pažeidimas egzistuoja.
Pastaba
Reklamos įstatymo 2 straipsnio 4 dalyje nurodyta, kad klaidinančia reklama laikoma reklama, kuri bet kokiu būdu, įskaitant ir jos pateikimo būdą, klaidina arba gali suklaidinti asmenis, kuriems ji skirta arba kuriuos ji pasiekia, ir kuri dėl savo klaidinančio pobūdžio gali paveikti jų ekonominį elgesį arba kuri dėl šių priežasčių pakenkia ar gali pakenkti kito asmens galimybėms konkuruoti.
Komunikacijos skyrius
Atstovė viešiesiems ryšiams