BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

TEISMUI KILO ABEJONIŲ DĖL KELEIVIŲ VEŽIMĄ REGLAMENTUOJANČIŲ TAISYKLIŲ TEISĖTUMO

2020 12 11

Šiandien Vilniaus apygardos administracinis teismas (VAAT) nusprendė iš esmės atnaujinti administracinės bylos nagrinėjimą dėl Konkurencijos tarybos nustatyto Konkurencijos įstatymo pažeidimo keleivių vežimo tolimojo reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais paslaugų rinkoje ir kreiptis į aukštesnės instancijos teismą.

Į VAAT kreipėsi Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA), kurios veiksmus Konkurencijos taryba pripažino pažeidžiančiais Konkurencijos įstatymą, nes LTSA, pratęsdama sutartis su 42 vežėjais vežti keleivius tolimojo reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais, ribojo konkurenciją ir neleido į rinką įeiti naujiems dalyviams.

LTSA sprendimus pratęsti sutartis su esamais vežėjais grindė susisiekimo ministro patvirtintų Leidimų vežti keleivius reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais išdavimo taisyklių nuostatomis, kurios numato, kad sutartys gali būti pratęstos ne ilgiau nei 5 metams, jeigu vežėjai laikėsi minėtų taisyklių reikalavimų ir sutartyje numatytų sąlygų.

Būtent dėl šių taisyklių teisėtumo kilo abejonių VAAT, todėl jis nutarė kreiptis į Lietuvos vyriausiąjį administracinį teismą, kad šis išaiškintų, ar taisyklėse nustatytas teisinis reguliavimas, pagal kurį sutarties trukmė gali būti pratęsta (sudaryta pakartotinai be konkurso) 100 proc. ankstesnės sutarties trukmės laikotarpiui, neprieštarauja aukštesnės galios teisės aktams.

Atnaujinta: 2020 12 11