Visos naujienos
KELIŲ TRANSPORTO KODEKSO PATAISOS GALI NEIGIAMAI PAVEIKTI KONKURENCIJĄ RINKOJE
Konkurencijos taryba įžvelgia rizikų, kad Seime priėmus Kelių transporto kodekso pataisas, keleivių vežimo tarpmiestiniais maršrutais rinka taptų uždaryta naujiems dalyviams, kas ilguoju laikotarpiu neigiamai paveiktų konkurenciją.
SUSISIEKIMO MINISTERIJA ĮVYKDĖ KONKURENCIJOS TARYBOS ĮPAREIGOJIMĄ IR PAKEITĖ KROVINIŲ GELEŽINKELIAIS VEŽĖJAMS TAIKOMAS TAISYKLES
Konkurencijos taryba konstatavo, jog Susisiekimo ministerija tinkamai įgyvendino įpareigojimą ir pakeitė prioriteto taisykles, taikomas skirstant pajėgumus perpildytoje viešosios geležinkelių infrastruktūros dalyje taip, kad jos neprieštarautų Konkurencijos įstatymo reikalavimams.
SUSISIEKIMO MINISTERIJOS TAISYKLĖS TAPO KLIŪTIMI ATVERTI GELEŽINKELIŲ TRANSPORTO RINKĄ
Konkurencijos taryba nustatė, kad susisiekimo ministro 2020 m. patvirtintos taisyklės, pagal kurias krovinių vežėjams suteikiama prieiga prie perpildytų geležinkelių ruožų, privilegijuoja rinkoje veikiančią bendrovę „LTG Cargo“ ir diskriminuoja kitas tas pačias paslaugas galinčias teikti įmones.
Seimui pakeitus teisinį reguliavimą, Konkurencijos taryba nusprendė nevertinti, ar Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) įvykdė nustatytą įpareigojimą – nutraukti pratęstas sutartis su tarpmiestinių maršrutų vežėjais ir organizuoti konkurencingą procedūrą naujiems vežėjams atrinkti, nes šis klausimas tapo nebeaktualus.
Konkurencijos taryba įvertino siūlomus Kelių transporto kodekso pakeitimus, kurie, institucijos nuomone, potencialiai galėtų sudaryti nevienodas konkurencijos sąlygas tolimojo reguliaraus keleivių vežimo paslaugų sektoriuje veikiantiems ūkio subjektams.
Konkurencijos taryba, įvertinusi Kelių transporto kodekso pataisas, Susisiekimo ministeriją paragino nustatyti keleivių vežėjų tarpmiestiniais maršrutais atrankos principus ir sąlygas, kad nebūtų ribojama konkurencija.
Konkurencijos taryba nusprendė pradėti tyrimą dėl Susisiekimo ministerijos sprendimų, susijusių su viešosios geležinkelių sistemos infrastruktūros naudojimu, kilus įtarimų, kad yra ribojama konkurencija Lietuvos geležinkelių transporto rinkoje.
Vilniaus apygardos administracinis teismas (VAAT) paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino, jog Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA), pratęsdama sutartis su 42 vežėjais vežti keleivius tarpmiestiniais maršrutais, ribojo konkurenciją ir neleido į rinką patekti naujiems dalyviams.
Konkurencijos taryba nusprendė atidėti Lietuvos transporto saugos administracijai (LTSA) nustatytų įpareigojimų įvykdymo terminą. LTSA leista iki 2021 m. lapkričio 14 d. organizuoti įmonių konkurencingas atrankas.
Šiandien Vilniaus apygardos administracinis teismas (VAAT) nusprendė iš esmės atnaujinti administracinės bylos nagrinėjimą dėl Konkurencijos tarybos nustatyto Konkurencijos įstatymo pažeidimo keleivių vežimo tolimojo reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais paslaugų rinkoje ir kreiptis į aukštesnės instancijos teismą.
Atsižvelgdama į šiandien Lietuvos keleivių vežimo asociacijos išplatintą informaciją, Konkurencijos taryba pakartotinai reiškia savo nuomonę, kad pagrįstai pripažino, jog Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) 2018 m. neteisėtai pratęsė sutartis su vežėjais, bei pagrįstai įpareigojo šias sutartis nutraukti ir organizuoti konkurencingą...
Konkurencijos taryba pripažino, kad Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA), pratęsdama sutartis su 42 vežėjais vežti keleivius tolimojo reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais, ribojo konkurenciją ir neleido į rinką įeiti naujiems dalyviams. LTSA įpareigota ne tik sumokėti 43 120 Eur baudą, bet ir nutraukti sutartis, o...