BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

BENDROVEI „STUDIO MODERNA“ UŽ KLAIDINANČIĄ REKLAMĄ SKIRTA 29,5 TŪKSTANČIŲ LITŲ BAUDA

2012 07 03

Konkurencijos taryba klaidinančia pripažino UAB „Studio moderna“ reklamą, kurioje vartotojai buvo informuojami, jog „Penkių žvaigždučių“ klubo nariai, perkantys už 100 Lt ir daugiau, gauna dovaną – keraminę blynų keptuvę. Už šios klaidinančios reklamos naudojimą UAB „Studio moderna“ skirta 29 500 litų bauda.

Įvertinusi tyrimo metu nustatytas aplinkybes, Konkurencijos taryba konstatavo, kad UAB „Studio moderna“ įvairiomis sklaidos priemonėmis skleidė neišsamią reklamą, kuri faktiškai paveikė vartotojų ekonominį elgesį. Tai patvirtino Konkurencijos taryboje gautas vartotojo skundas.

Susipažinęs su UAB „Studio moderna“ skleista reklama, kurioje buvo nurodoma, kad „Penkių žvaigždučių“ klubo nariai, perkantys už 100 Lt ir daugiau, gauna dovaną – keraminę blynų keptuvę, vartotojas pagrįstai galėjo tikėtis, jog išpildęs reklamoje nurodytas sąlygas, jis gaus dovanų šią keptuvę, pirkdamas kiekvieną kartą už 100 Lt ir daugiau „Top Shop“ parduotuvėse. Tačiau, kaip nustatė Konkurencijos taryba, šiuo pasiūlymu buvo galima pasinaudoti tik vieną (pirmą) kartą perkant „Top Shop“ parduotuvėse už nurodytą sumą. Konkurencijos taryba padarė išvadą, kad nepateikus informacijos, jog reklamoje nurodytu pasiūlymu galima pasinaudoti tik vieną (pirmą) kartą perkant už 100 Lt ir daugiau, reklama neatitiko išsamumo kriterijaus bei galėjo suklaidinti ir faktiškai suklaidino vartotoją. Konkurencijos tarybos nuomone, skatinimas pirkti, už tai siūlant kažką nemokamai, galėjo vartotojui pasirodyti kaip patrauklus pasiūlymas, kuriuo jis galėtų ir norėtų pasinaudoti nebūtinai vieną kartą ir atitinkamai priimti su tuo susijusius sprendimus.

Tikėtina, kad žinodami išsamią informaciją, jog pasiūlymu – gauti dovanų keraminę blynų keptuvę, perkant „Top Shop“ parduotuvėse už 100 Lt ir daugiau, galima pasinaudoti tik vieną kartą, vartotojai nebūtų tapę „Penkių žvaigždučių“ klubo nariais (bei mokėję nario mokestį) ir (ar) nebūtų daugiau nei vieną kartą pirkę iš „Top Shop“ parduotuvių už 100 Lt ir daugiau.

Skirdama baudą už Reklamos įstatymo pažeidimą Konkurencijos taryba atsižvelgė į labai ilgą reklamos sklaidos trukmę ir labai didelį sklaidos mastą.

Su Konkurencijos tarybos nutarimo tekstu galite susipažinti – čia.

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2016 09 14