BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

„KAUTRAI“ LEISTA ĮSIGYTI TOKS AKCIJŲ

2006 09 21

Konkurencijos taryba posėdyje išnagrinėjo UAB „Kautra“ 2006-06-06 pateiktą prašymą leisti vykdyti koncentraciją įsigyjant 100 proc. UAB „Tolimojo keleivinio transporto kompanija“ (TOKS) akcijų ir priėmė nutarimą leisti vykdyti šią koncentraciją pagal pateiktą pranešimą.

Išanalizavusi su šia koncentracija susijusias aplinkybes, Konkurencijos taryba numatomą vykdyti koncentraciją įvertino kaip horizontalią koncentraciją atitinkamose keleivių vežimo autobusais reguliariaisiais vietinio, tolimojo ir tarptautinio susisiekimo maršrutais rinkose. Tačiau visapusiškai įvertinusi padėtį nagrinėtose rinkose, Konkurencijos taryba konstatavo, kad dėl numatomos koncentracijos nebus sukurta ar sustiprinta dominuojanti padėtis, ar itin apribota konkurencija atitinkamose rinkose. Priimant sprendimą atsižvelgta į tai, kad keleivių vežimas autobusais reguliariaisiais vietinio ir tolimojo susisiekimo maršrutais Lietuvoje yra reguliuojamas valstybės institucijų – Susisiekimo ministerijos ir Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos, o tarptautiniai keleivių vežimai ES teritorijoje reguliuojami vadovaujantis Europos Tarybos reglamentais bei Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos patvirtintomis taisyklėmis.

Nustatyta, kad UAB „Kautra“ įsigijus UAB „Tolimojo keleivinio transporto kompanija“ akcijų, koncentracijos laipsnis keleivių vežimo autobusais reguliariaisiais vietinio, tolimojo ir tarptautinio susisiekimo maršrutais rinkose padidės, nors vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutų rinkose išliks nedidelis ir nesieks 5 proc. Tarptautinio bei tolimojo susisiekimo maršrutų rinkose koncentracijos laipsnis padidės, tačiau šios rinkos išliks pakankamai konkurencingos. Tarptautinio reguliaraus susisiekimo maršrutais keleivių vežimo rinkos konkurencingumą nulemia ne tik galimybė laisvai įeiti į šią rinką naujiems ūkio subjektams, bet ir dėl gretutinių atitinkamų rinkų ( geležinkelio, jūrų transporto, pigių skrydžių oro bendrovių, užsakomųjų reisų) kai kuriais maršrutais poveikio. Tuo tarpu tolimojo reguliaraus susisiekimo maršrutų keleivių vežimo autobusais rinkoje konkurencija vyksta tik pelninguose maršrutuose, o nerentabilūs maršrutai nutraukiami. Valstybinė kelių transporto inspekcija prie Susisiekimo ministerijos, nustatydama susisiekimo maršrutus, skelbia jų aptarnavimo konkursus. Nerentabilūs susisiekimo maršrutai, kurie yra būtini tenkinant visuomenės poreikius, ir kurių aptarnavimo konkursuose privačios bendrovės net nedalyvauja, turėtų būti finansuojami valstybės lėšomis.

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2016 06 21