Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Privatumo politika

REKLAMINIS PASIŪLYMAS RINKTIS INTERNETĄ „MEZON“ BUVO NEIŠSAMUS

2011 02 03

Įvertinusi tyrimo metu nustatytas aplinkybes, Konkurencijos taryba konstatavo, kad AB Lietuvos radijo ir televizijos centro skleista reklama apie internetą „Mezon“ buvo klaidinanti reklama ir pažeidė Reklamos įstatymo 5 straipsnio reikalavimus. Už klaidinančios reklamos naudojimą AB Lietuvos radijo ir televizijos centrui paskirta 10 000 Lt bauda.

Atsižvelgus į tyrimo metu nustatytas aplinkybes, padaryta išvada, kad televizijoje, radijo stotyse bei reklaminiuose stenduose AB Lietuvos radijo ir televizijos centras skleidė neišsamią reklamą, kuri galėjo daryti įtaką reklamos vartotojų elgesiui priimant sprendimus, susijusius su šios interneto paslaugos užsakymu ar naudojimusi ja. Reklamoje vartotojas buvo informuojamas, jog pasirinkęs internetą „Mezon“, už paslaugą mokės 19 Lt/mėn., tačiau nenurodoma, kad norint pasinaudoti reklaminiu pasiūlymu, teks įvykdyti kitas sąlygas. Pirmiausia, sudaryti 24 mėnesių interneto paslaugos teikimo sutartį, o nurodytas 19 Lt/mėn. mokestis būtų mokamas tik ribotą laikotarpį, atsižvelgus į pasirinktą interneto planą. Be to, pasirašant interneto paslaugų sutartį, buvo taikomas vienkartinis 29 Lt aktyvavimo mokestis. Tai, kad neišsami bendrovės skleista reklama klaidino vartotojus bei paveikė jų ekonominį elgesį priimant sprendimus, susijusius su AB Lietuvos radijo ir televizijos centro teikiamos interneto paslaugos „Mezon“ įsigijimu ar naudojimusi, parodė ir gauti vartotojų skundai.

Skirdama baudą už Reklamos įstatymo 5 straipsnio pažeidimą Konkurencijos taryba atsižvelgė reklamos sklaidos trukmę (nuo 2010-08-01 iki 2010-10-14), taip pat į jos skleidimo mastą. Tyrimo metu buvo nustatyta ir atsakomybę lengvinančių aplinkybių, t.y. reklaminės veiklos subjektas, padaręs pažeidimą, savo noru užkirto kelią žalingoms pažeidimo pasekmėms. AB Lietuvos radijo ir televizijos centras savo iniciatyva nutraukė klaidinančios reklamos, kurioje vartotojas informuojamas, jog pasirinkęs internetą „Mezon“ už paslaugą mokės 19 Lt/mėn., platinimą. Be to, skiriant baudą atsižvelgta į tai, kad bendrovė pripažino savo kaltę ir apgailestavo pažeidusi Reklamos įstatymo reikalavimus.

Atstovė viešiesiems ryšiams