Visos naujienos
Pagaliau supratau, kuo man patinka Vilnius veža . Primenu, kad „Vilnius veža“ yra Vilniaus savivaldybės įsteigta taksi bendrovė. Valdiškas taksi verslas, žinoma, man niekuo nepatinka. Nes ne savivaldybė turi taksistu dirbti. Bet štai Vilnius veža man patinka, nes pretenduoja tapti ekonomikos terminu.
Dar rugsėjo pabaigoje išgirdęs, kad Konkurencijos tarybos tyrimas dėl Vilniaus miesto savivaldybės taksi įmonės „Vilnius veža“ steigimo krypsta pastarosios nenaudai, meras Artūras Zuokas ne tik prarado motyvaciją dirbti Vilniaus ir vilniečių labui, bet net ir pasijuto „žudomas“.
Kodėl latviai ir estai už degalus moka pigiau? Kodėl netiriamas kartelis degalų rinkoje, kurį pastebi net močiutės? Kada baigsis „Mažeikių naftos“ dominavimas, o kartu ir piktnaudžiavimas rinkoje?
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) paskelbė neskundžiamą nutartį laivų agentavimo bendrovių kartelio byloje. Teismas patvirtino, kad Lietuvos laivybos maklerių ir agentų asociacijos (LLMAA) nariai buvo susitarę dėl bendrų agentavimo paslaugų tarifų. „Susitarimo tikslas buvo nustatyti aukštesnes laivų agentavimo kainas taip ribojant konkurenciją Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste“. LVAT ne tik patvirtino Konkurencijos tarybos (KT) išvadas dėl LLMAA ir jos narių padaryto pažeidimo, tačiau taip pat pateikė keletą reikšmingų konkurencijos teisės...
Baigiantis metams Konkurencijos taryba (KT) sulaukė daug dėmesio. Vieni mus kaltina sąmokslu su bankininkais, kiti – ketinimais girdyti tautą stipriu alumi, treti – vienos iš didžiausių Lietuvoje veikiančios bendrovės skriaudimu už 2003 m. atliktus sandorius. Įdomu tai, kad dauguma komentuotojų pasisako apie KT nutarimus, kurie dar net nėra priimti.