TEISMAS PATVIRTINO, JOG KONKURENCIJOS TARYBA PAGRĮSTAI PRIPAŽINO KLAIDINANČIA UAB „ERMITAŽAS“ SKLEISTĄ REKLAMĄ
2012 m. gruodžio 6 d. neskundžiama nutartimi Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas konstatavo, kad Konkurencijos taryba 2012 m. vasario 2 d. nutarimu pagrįstai pripažino UAB „Ermitažas“ televizijoje ir kai kuriuose interneto tinklalapiuose skleistus reklaminius teiginius apie prekybos tinkle „Ermitažas“ 2011 m. gegužės 25 – 26 dienomis visoms prekėms taikytą 25 proc. nuolaidą klaidinančia reklama ir skyrė 14 000 litų baudą.
Savo nutarime Konkurencijos taryba padarė išvadą, kad skleista reklama apie prekybos tinkle „Ermitažas“ 2011 m. gegužės 25 ir 26 dienomis taikytą 25 proc. nuolaidą visoms prekėms neatitiko dviejų reklamos kriterijų: išsamumo ir teisingumo. Televizijoje skleista reklama buvo neteisinga, o kai kuriuose interneto tinklalapiuose – neišsami. Tokia išvada buvo padaryta atsižvelgus į tai, kad reklama apie visoms prekėms taikytą 25 proc. nuolaidą turėjo išlygų, t.y., kad ne visoms prekėms buvo taikoma 25 proc. nuolaida, ir šios išlygos televizijos reklamoje iš viso nebuvo nurodytos, o kai kuriuose interneto tinklalapiuose nurodytos neišsamiai. Tuo tarpu tokia informacija būtina vartotojui, priimančiam sprendimą dėl prekės įsigijimo, todėl tokios informacijos nenurodymas galėjo suklaidinti vartotojus.
Su Konkurencijos tarybos nutarimu ir teismų sprendimais galite susipažinti čia.
Pastaba
Klaidinančia reklama pagal Reklamos įstatymą laikoma tokia reklama, kuri bet kokiu būdu, įskaitant ir jos pateikimo būdą, klaidina arba gali suklaidinti asmenis, kuriems ji skirta arba kuriuos ji pasiekia, ir kuri dėl savo klaidinančio pobūdžio gali paveikti jų ekonominį elgesį arba kuri dėl šių priežasčių pakenkia ar gali pakenkti kito asmens galimybėms konkuruoti.
Komunikacijos skyrius
Atstovė viešiesiems ryšiams