UŽ KLAIDINANČIĄ REKLAMĄ ĮSPĖTA „ERGO LIETUVA“
Atlikusi tyrimą pagal AB „Lietuvos draudimas“ pareiškimą dėl UADB „ERGO Lietuva“ transliuotos reklamos atitikties Reklamos įstatymo 5 straipsnio reikalavimams, Konkurencijos taryba posėdyje priėmė nutarimą - bendrovės „ERGO Lietuva“ naudotas reklaminis teiginys „ Patikimiausia draudimo kompanija „ERGO Lietuva“ ...“ pripažintas klaidinančia reklama. Atsižvelgusi į tai, kad bendrovė savo iniciatyva nutraukė reklamos su klaidinančiu teiginiu transliavimą bei nebuvo gauta vartotojų skundų dėl šios klaidinančios reklamos – t.y. reklaminis teiginys nepadarė esminės žalos Reklamos įstatymo saugomiems interesams, Konkurencijos taryba skyrė draudimo bendrovei „ERGO Lietuva“ administracinę nuobaudą – įspėjimą.
UADB „ERGO Lietuva“ užsakymu LNK, TV1 kanalais ir per radijo stotį „M-1 plius“ nuo 2006 m. gegužės 23 d. mėnesį laiko buvo transliuojama Eltono Johno būsimo koncerto reklama, kurioje buvo skelbiamas reklaminis teiginys: „Patikimiausia draudimo bendrovė „ERGO Lietuva“ pristato...“. Konkurencijos tarybos nuomone, tokio reklaminio teiginio naudojimas galėjo suklaidinti reklamos vartotojus dėl bendrovės patikimumo ir paveikti jų ekonominį elgesį, t.y. sprendimus ar veiksmus, susijusius su draudimo įsigijimu. Draudimo paslaugos yra specifinės ir reikia nemažai papildomų žinių, kad reklamos vartotojas galėtų patikrinti draudimo bendrovės patikimumą, ar bent palyginti su kitomis draudimo bendrovėmis. Draudimo bendrovių patikimumo kriterijų Lietuvos Respublikos teisės aktai nenustato, todėl rinkoje esant didelei konkurencijai bei nesant galimybių objektyviai įvertinti ir palyginti draudimo paslaugas teikiančių bendrovių patikimumą, didelės reikšmės turi įmonės įvaizdis, kurį „ERGO Lietuva“ siekė susikurti Reklamos įstatymo draudžiamais metodais.
Atstovė viešiesiems ryšiams