UŽ KLAIDINANČIĄ REKLAMĄ UAB „ERMITAŽAS“ – 14 TŪKSTANČIŲ LITŲ BAUDA
Konkurencijos taryba klaidinančia reklama pripažino UAB „Ermitažas“ 2011 m. gegužės 24-26 dienomis televizijoje ir kai kuriuose interneto tinklalapiuose skleistus reklaminius teiginius apie prekybos tinkle „Ermitažas“ visoms prekėms taikytą 25 proc. nuolaidą. Už Reklamos įstatymo reikalavimų pažeidimą UAB „Ermitažas“ skirta 14 000 litų bauda.
Įvertinusi tyrimo metu nustatytas aplinkybes, Konkurencijos taryba konstatavo, kad skleista reklama apie prekybos tinkle „Ermitažas“ 2011 m. gegužės 25 ir 26 dienomis taikytą 25 proc. nuolaidą visoms prekėms neatitiko dviejų reklamos kriterijų: išsamumo ir teisingumo. Televizijoje skleista reklama buvo neteisinga, o kai kuriuose interneto tinklalapiuose – neišsami. Tokia išvada buvo padaryta atsižvelgus į tai, kad reklama apie visoms prekėms taikytą 25 proc. nuolaidą turėjo išlygų, t.y., kad ne visoms prekėms buvo taikoma 25 proc. nuolaida, ir šios išlygos televizijos reklamoje iš viso nebuvo nurodytos, o kai kuriuose interneto tinklalapiuose nurodytos neišsamiai. Tuo tarpu tokia informacija būtina vartotojui, priimančiam sprendimą dėl prekės įsigijimo, todėl tokios informacijos nenurodymas galėjo suklaidinti vartotojus.
Tyrimas dėl klaidinančios UAB „Ermitažas“ reklamos buvo atliktas Konkurencijos tarybos iniciatyva, atsižvelgus į Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos persiųstus vartotojos paklausimus.
Su išsamiu nutarimo tekstu galima susipažinti čia.
Atstovė viešiesiems ryšiams