UŽ NELEIDŽIAMĄ LYGINAMĄJĄ REKLAMĄ UAB „EUROINVESTICIJOS“ SKIRTA BAUDA
Konkurencijos taryba, posėdyje išnagrinėjusi klausimą dėl UAB „Euroinvesticijos“ veiksmų atitikties Reklamos įstatymo reikalavimams, pripažino bendrovę pažeidus Reklamos įstatymo 6 straipsnio nuostatas. Už neleidžiamos lyginamosios reklamos naudojimą UAB „Euroinvesticijos“ skirta 15 tūkst. litų piniginė bauda.
Neleidžiama lyginamąja reklama Konkurencijos taryba pripažino šią UAB „Euroinvesticijos“ skleistą reklamą: „Dauguma IT produktų prekybos bendrovių generuoja neįprastai didelius pelnus pardavinėdamos kompiuterinę techniką gyventojams. Iš mažmeninių vartotojų sukrauto pelno statomi blizgantys ( net vakariečiams nematyti) prekybos centrai, užsakomos tendencingos, brangiai kainuojančios, pirkėjus klaidinančios reklaminės akcijos <...>“ bei grafinės išraiškos būdu lygintas nurodytos komplektacijos kompiuterio kainas prekybos tinkluose „Topo centras“, „Sonex“, „BMS“ bei „Eurokompiuteriai“, kurios atitinkamai buvo pateiktos kaip 2199 Lt, 2026 Lt, 1968 Lt, 1759 Lt.
Tyrimą Konkurencijos taryba pradėjo gavusi UAB „Topo centras“ pareiškimą. Tyrimo metu nustatyta, kad kompiuterių tinklo „Eurokompiuteriai“ savininkė UAB „Euroinvesticijos“ 2004 m. 100 tūkst. egzempliorių tiražu išleido reklaminį leidinį „Eurokompiuteriai“ (rugsėjis-spalis), kuriame grafinės išraiškos būdu lygintos kompiuterių kainos kai kuriuose kompiuterių prekybos tinkluose. Konkurencijos taryba, susipažinusi su tyrimo išvadomis, priėjo prie išvados, kad UAB „Euroinvesticijos“, skleisdama reklamos teiginius bei neobjektyviai lygindama kompiuterio kainas savo ir konkuruojančių įmonių prekybos tinkluose, klaidino reklamos vartotojus bei diskreditavo ir menkino UAB „Topo centras“, UAB „BMS“ bei UAB „Sonex kompiuteriai“ vardus ir tokiais savo veiksmais pažeidė Reklamos įstatymo reikalavimus.
Atstovė viešiesiems ryšiams