Visos naujienos
Prekybininkai, nutarę tam tikroms prekėms taikyti nuolaidas, turėtų žinoti, kad vien nubraukti didesnę kainą ir šalia parašyti mažesnę nepakanka, – jie turi tokias palyginamąsias kainas pagrįsti. Apie tai verslininkams, prekiaujantiems juvelyrika internete, priminė Konkurencijos taryba, atlikusi juvelyrinių dirbinių ir papuošalų reklamų...
Konkurencijos tarybos ekspertai laukia suinteresuotų asmenų siūlymų, kaip galėtų patobulinti Rekomendacijas dėl kainų palyginimo reklamose, kad institucijos nurodymai būtų lengviau pritaikomi reklamuojant prekes ir paslaugas, o vartotojai nebūtų klaidinami.
Reklamuodami prekes ir paslaugas verslininkai vis dar nevengia klaidinančiai nurodyti akcijų metu taikomų nuolaidų ir nepagrįstų palyginamųjų kainų. Konkurencijos tarybos ekspertai įspėja, kad Reklamos įstatymą galima pažeisti net naudojant aukščiausiojo laipsnio būdvardžius.
Konkurencijos taryba įvertinusi tai, kad bendrovėms kyla abejonių kaip reklaminiuose pasiūlymuose teisingai nurodyti palyginamąsias kainas parengė Rekomendacijas dėl kainų palyginimo reklamose. KT kviečia visus suinteresuotus asmenis pakartotinai teikti pasiūlymus ir pastabas projektui, kuris, tikimasi, taps patogiu įrankiu bendrovėms formuojant sąžiningus reklaminius pasiūlymus.
Šiandien Konkurencijos taryba (toliau – ir Taryba) nustatė, kad UAB „Akcija Tau“ savo interneto svetainėje www.akcijatau.lt skleidė reklaminius pasiūlymus, kurie klaidino vartotojus ir taip pažeidė Reklamos įstatymo 5 straipsnį.
Šiandien Konkurencijos taryba (toliau – ir Taryba) nustatė, kad UAB „Akcija Tau“ savo interneto svetainėje www.akcijatau.lt skleidė reklaminius pasiūlymus, kurie klaidino vartotojus ir taip pažeidė Reklamos įstatymo 5 straipsnį.
Konkurencijos taryba nustatė, kad UAB „MEDIASHOP“ savo interneto svetainėje www.elektromarkt.lt skleidė reklaminius pasiūlymus, kurie klaidino vartotojus dėl gaunamos naudos įsigyjant televizorius „LG“ ir taip pažeidė Reklamos įstatymo 5 straipsnį.