Visos naujienos

Konkurencijos taryba įvertino siūlomus Kelių transporto kodekso pakeitimus, kurie, institucijos nuomone, potencialiai galėtų sudaryti nevienodas konkurencijos sąlygas tolimojo reguliaraus keleivių vežimo paslaugų sektoriuje veikiantiems ūkio subjektams.

Konkurencijos taryba, įvertinusi Kelių transporto kodekso pataisas, Susisiekimo ministeriją paragino nustatyti keleivių vežėjų tarpmiestiniais maršrutais atrankos principus ir sąlygas, kad nebūtų ribojama konkurencija.

Konkurencijos taryba nusprendė pradėti tyrimą dėl Susisiekimo ministerijos sprendimų, susijusių su viešosios geležinkelių sistemos infrastruktūros naudojimu, kilus įtarimų, kad yra ribojama konkurencija Lietuvos geležinkelių transporto rinkoje.

Vilniaus apygardos administracinis teismas (VAAT) paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino, jog Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA), pratęsdama sutartis su 42 vežėjais vežti keleivius tarpmiestiniais maršrutais, ribojo konkurenciją ir neleido į rinką patekti naujiems dalyviams.

Konkurencijos taryba nusprendė atidėti Lietuvos transporto saugos administracijai (LTSA) nustatytų įpareigojimų įvykdymo terminą. LTSA leista iki 2021 m. lapkričio 14 d. organizuoti įmonių konkurencingas atrankas.

Šiandien Vilniaus apygardos administracinis teismas (VAAT) nusprendė iš esmės atnaujinti administracinės bylos nagrinėjimą dėl Konkurencijos tarybos nustatyto Konkurencijos įstatymo pažeidimo keleivių vežimo tolimojo reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais paslaugų rinkoje ir kreiptis į aukštesnės instancijos teismą.

Atsižvelgdama į šiandien Lietuvos keleivių vežimo asociacijos išplatintą informaciją, Konkurencijos taryba pakartotinai reiškia savo nuomonę, kad pagrįstai pripažino, jog Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) 2018 m. neteisėtai pratęsė sutartis su vežėjais, bei pagrįstai įpareigojo šias sutartis nutraukti ir organizuoti konkurencingą...

Konkurencijos taryba pripažino, kad Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA), pratęsdama sutartis su 42 vežėjais vežti keleivius tolimojo reguliaraus susisiekimo kelių transporto maršrutais, ribojo konkurenciją ir neleido į rinką įeiti naujiems dalyviams. LTSA įpareigota ne tik sumokėti 43 120 Eur baudą, bet ir nutraukti sutartis, o...
Konkurencijos taryba nusprendė pradėti tyrimą ir išaiškinti, ar susisiekimo ministro įsakymu patvirtintos keleivių vežimo tolimojo reguliaraus susisiekimo maršrutais taisyklės ir Lietuvos transporto saugos administracijos veiksmai, vykdant vežėjų atranką, nepažeidžia Konkurencijos įstatymo.

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) patvirtino, jog Konkurencijos taryba pagrįstai nustatė, kad Klaipėdos miesto savivaldybė pažeidė Konkurencijos įstatymą, kai be konkurso sudarė sutartis su penkiomis maršrutinių taksi paslaugas teikiančiomis bendrovėmis.
2016 m. rugsėjo 15 d. Vilniaus apygardos administracinis teismas (toliau – VAAT) atmetė UAB „Busturas“ skundą ir patvirtino 2016 m. sausio 6 d. Konkurencijos tarybos sprendimą, pagal kurį Šiaulių miesto savivaldybė (toliau – Savivaldybė) ribojo konkurenciją ir vartotojų teises keleivių vežimo sektoriuje.
Šiandien Vilniaus apygardos administracinis teismas (VAAT) patvirtino, kad Konkurencijos taryba teisėtai ir pagrįstai nustatė, jog Klaipėdos miesto savivaldybė (toliau – Savivaldybė) pažeidė Konkurencijos įstatymo 4 straipsnio reikalavimus, ir atmetė UAB „Aštuoniukė”, UAB „Audresta” ir UAB „Vežesta” skundus.